Skriv din rubrik här

Jamen hej igen.

Fybubblan vad tråkigt jag har. Uäch! Och ångest inför veckan. Konstig jag är. Men jag känner verkligen att jag vill åka iväg! Till Stockholm, Göteborg, Thailand, Vemdalen? Ja, vart som helst just nu bara jag slipper fira nyår i Sundsvall igen.

Jag vet att nyår är grymt överskattat men det kommer det alltid att vara. Och man vill oftast göra något "speciellt". Personligen gillar jag midsommar bättre. Det är vad jag kallar stämning det. Tillbaka till nyårssnacket. Förra året for jag, Natalie och Anni-Li upp till Björnrike där jag hade stuga (sålde den i våras :/) och då hade vi svinkul. Men ja, jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet i år. Måste medge att jag saknar skolan ibland. Dock bara loven iofs.

Från det ena till det andra så testade jag träningskläderna jag fick i julklapp nyss. Riktigt fina kläder! Dock var tröjan lite för tight för min smak och byxorna lite för stora. Men det är det bara att byta till mindre storlek. Skorna var jättesköna och träningsbh:n också. Nu ligger bara presentkortet på EGO och väntar på att bytas in mot ett årskort :) Nu jävlar säger jag bara, måste jag komma igång! Projekt beach 2009 påbörjas direkt efter årskiftet. Haha! Nåja...

Amen hörrni, nu borde jag ju sova jag börjar ju ändå kl 8 imorgon! BLÄÄÄÄÄÄÄ. Nu vart jag sur igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0