Time of my life...

Hade inte så många bilder på datorn ifrån alla äventyr. Så jag börjar med att bjuda på lite ifrån Sunny beach 2007 och Tallinresan 2008. Dom två har nog fan delad första plats!

Vi börjar med när Jag, Natalie och min älskade partymamma drog till sunnybeach för att leva loppan på charter! Längde hade vi taggat för denna resa som äntligen skulle bli av.

Här avnjuter vi första dagen vid poolen och till frukost vart det givetvis en drink för att fira att vi äntligen var där
!



Mamma och Natalie ser fram emot den andra utekvällen... Frågan är bara hur slutar den egentligen?



Den började bra! Minns den dagen som det vore igår. Var så lycklig!



Kvällen fortsatte. Inga konstigheter här inte.



Minnet börjar dala, partygoogles on!



Somnar sött bland chipspåsarna.



Vaknar upp med ont i foten. Upptäcker att den är svullen och blå. En sjuk ambulansfärd(!) senare upptäcker man att foten är bruten och måste gipsas. Observera att detta händer dag nr 2. Tack för mig.




Det var bara några bilder ifrån den resan. Kan säga er att partandet fortsatte i samma takt, med eller utan bryten fot!

Nästa resa får bli Tallin. Jag och Natalie spontanbokade en kryssning till Tallin och åkte dit med Sebbelito.

Festandet satte igång strax efter avgång ifrån Sundsvall med transferbussen som tog 7 jävla timmar. På något vis måste man ju underhålla sig. Efter tönnebro drog fyllesnacket igång.



Så ni kan ju själva räkna ut att vi var rätt glada i hatten när vi anlände till värtahamnen i Sthlm.



Här skulle vi schteka och handlade därför champagne i tax-freen. Sebbelito finner ni i mitten!



Jag ser ut som en katt. Men är dock inte lika smidig som en. "Hååååll i dig Lina!"



Favoritbilden. Jag tror Natalie försöker meddela att det är dags att gå och lägga sig nu med tanke på hennes uttryck. "Dwuu, neu fåwre wvara noogh..."



Återigen vart det inte så många bilder ifrån varje tillfälle. Men det skulle ta alldeles för lång tid! Har lite fler bilder på bdb från dom olika tillfällena. linisn heter jag där. Vemdalenresan och sunnybeach resan i år var inte heller det tråkigaste jag varit med om! Inte heller de galna utgångarna vi hade i Sthlm eller när vi var på storsjöyran. Ja jag kan ju säga att jag har haft the time of my life på alla dessa äventyr. Och jag hoppas att det blir fler, även fast Natalie nu kilar jävligt stadigt med sin Mattias på thulegatan i stan. Hehe.

Godnatt på er. Detta bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0