Tuffa tider.

Just nu är det tuffa tider för min del. Är nog fattigare än en kyrkråtta känns det som. Ska få lön ifrån företaget i veckan men det blir nog inte förrns i slutet av veckan och det håller inte. Måste ha pengar nu.

Ringde min kära mor nyss och beklagade mig lite över situationen. Tiggde inte pengar eller så för det skulle jag aldrig göra. Hon bjöd bort mig på middag men jag är inte så vrålhungrig än så länge :p hehe. Det är inte bara pengar som gör mig irriterad just nu. Det är så mycket annat och jag blir frustrerad och gråtfärdig. Mamma uppmuntrade mig iaf och sa att min fest på lördag kommer bli grym. Ja jo, höll jag med. Men sen sa hon att hon tydligen har världens överasskning som kommer ske på lördag och att jag aldrig kan räkna ut vad det handlar om. Tror ni jag blev måttligt nyfiken eller?

Ge mig lördag nu nu nu!

Fan va gott det vore med en apelsinkrokant just nu. Att knapra på samtidigt som man ser dagens 3 nya avsnitt av andra avenyn! Som jag har längtat. Dock blir det nog inte någon krokant pga min ostabila ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0