Tack Bella!

Som ni ser så ser det lite annorlunda ut här i bloggen. Det är min kära vän isabell phe som har knåpat på :D Och hon använder sig inte ens utav photoshop änsålänge så hon har gjort det jävligt bra tycker jag! Hon är ju duktig på koder och sånt till skillnad från mig själv vars tålamod viker så fort jag ser en kod. Hon ska skaffa PS snart här och då kanske det blir ännu mer förändringar :D Tack igen bellsor! Ni kanske tycker det vart lite mycket ego över headern och bilderna ser nästan likadana ut, men jag har inte så mycket bilder på mig själv så det fick bli så. Som bella sa så ser det ut som en sån där remsa man får när man knäpper kort i en automat ni vet? Jaja. Får se hur det blir sen :)

Mamma och jag sitter iaf och myser på i mitt rum nu. Mamma sitter på sackosäckarna och jag ligger i sängen :p Höhö. Skönt med sällskap som sagt! Misseälsklingen min sitter nere i fotändan och funderar lite på om han ska lägga sig eller gå sin väg. Söto!

Imorgon är det alltså onsdag och jag hoppas den dagen går fort för då är det torsdag sen och därefter fredag och helg! Nästa vecka jobbar vi bara 2 dagar sen är det långledigt till måndagen efter då vi jobbar typ 2 dagar. Härligt tycker jag...

Usch det värker i mina ben nåt så jävulskt. Känner det bara när dom är i vila? Kanske borde ta och kolla upp alla mina jävla besvär, haha. Hypokondriker kanske? ;) Nejdå. Näe men seriöst pappa skulle boka tid hos sin privatläkare så jag kunde få kolla min rygg så det blir riktigt gjort. Undra vad det kalaset går på då. Man är ju som sagt inte ekonomiskt oberoende som blondibella. Förrästen så gillar jag den bruden skarpt! Visst kan hon gå i överstyr i bland men i överlag gillar jag henne. Hon har gjort det bra för att vara så ung. Men det är ju min åsikt.

Nu ska jag fortsätta se på tv med min mor. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: valparaiso

nice blogg du fick! :D

2008-12-17 @ 00:28:56
Postat av: ISABELLphe

varsågod :D gick ju ändå så fort... och bra vart det. bättre än vad det var innan i allafall. haha! och jag tycker att bilderna är jättefina när dom är olika men nädå knäppt samtidigt:) så fint med brunt hår, bruna ögon, brunt linne och röda läppar.

2008-12-17 @ 00:39:42
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0