Skönt att vara hemma.

Nu är jag hemma efter den här crapdagen. Det är ju så. Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Men idag svek motivationen för min del och därav mitt humör. Men det är sånt man får ta helt enkelt!

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar av denna vecka. Hoppas dom går fort. Det låter som att jag inte gillar mitt jobb alls men det gör jag. Man får sig många goda skratt där kan jag säga! Pga både det ena och det andra. Men nu längtar jag ju till helgen av en annan anledning och den anledningen vet ni ju redan så :) Hoppas bara att det blir bra och att jag inte har alldeles för höga förväntningar. Men det har man ju tyvärr oftast. NEJ LINA, nu är det dags att bli positiv!

Ska snart hoppa in i duschen och det känns sådär lagomt jobbigt. Helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket och sova men det går inte för sig. Ren måste man ju vara!

Hörs sen då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0