Presentkorttorget.

Ja tjena.

Är inte så aktiv i mitt bloggskrivande men jag har ingen ork eller tid helt enkelt. Blir lite korta ointressanta inlägg då & då. Men det är ju mer än inget iaf :)

Jag jobbar på som vanligt och hör och häpna! Idag slog vi rekord och sålde 16 order tillsammans. Dock var ju inte jag själv inräknad i den siffran men ändå (; Hehe. Bra jobbat, kollegor! Jag måste börja tuffa till mig lite mer alltså. Jag har tuffat till mig mycket mer än jag gjorde i början men det räcker inte riktigt till ändå. Inte om man jämför med några av mina kollegor, där kan man få höra på riktiga argumentationer. Det är skitroligt faktiskt för det finns ju verkligen hur mycket positiva argument som helst.

Nåväl. På tal om rubriken. Ni vet att jag berättade för några inlägg sen att våra projektledare anordnar tävlingar lite då och då. Idag delades vi upp i några lag och det laget som var först upp till 5 order fick ett hemligt pris. Mitt lag vann och då fick vi varsitt presentkort på presentkorttorget på 100 kronor. Måste ju erkänna att det faktiskt kändes dumt att ta emot det då jag själv inte sålt nåt men huvudsaken är ju att man försökt och inte bara suttit och gjort ingenting. Så det tackar jag för!

Näe nu är det dags att sova tror jag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

I min blogg, vet att du heter maria victoria men jag orkade inte skriva alla namn. såg så dumt ut när vi alla andra hette tre namn men du hette hundra st ;P Puss

2008-12-10 @ 01:59:15
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0