Mamaaaa, o-o-oooh!

Min mami är hemma här :) Det gillar jag. Börjar bli långtråkigt att vara ensam hela tiden. Så det är skönt. Hoppas hon blir hemma några dagar.

Den där överasskningen jag berättade om igår btw. Jag har ju såklart inte fått veta vad det är än och det kliar i fingrarna. Jag tror jag missuppfattade det och trodde att det skulle ske på själva festen. Men idag sa mamma nåt i stil med att jag absolut inte får boka upp något på söndagförmiddag. Hmm. Gah jag blir frustrerad! :p Vill ju veta jag.

Gud dagen idag på jobbet har gått segt som fan. Hua! Hoppas morgondagen går fortfare. Och resten av veckan. Tjat tjat!

Nu ska jag snart skalla kudden och sova. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0