Listan som sagt.

Här har du dina svar Emma. (Nej det är inte hon som gjort listan men hon ville väldigt gärna att jag gjorde den) Haha :p

Vart är dina föräldrar födda?: Sundsvall båda två tror jag.
När kysste du en kille senast: Hm ja, en månad sen kanske? Njae lite mindre. Simon iaf.
Har du hånglat med samma kön: Ja det har jag
Vilken kanal tycker du bäst om: 3:an
Jessica Alba eller Angelina Jolie: Jessica Alba
Säger du dicken eller penis: Sjuk jävla fråga alltså. Inget av dom om jag ska va ärlig :p
Vad har du på dig just nu: Trosor och en t-shirt
Gör du slut på msn eller in real life: Va i helvete?
Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: HAHA, ja inte fan äre Miss J iaf!
Trådlös telefon eller trådtelefon: vafan är en trådtelefon? Haha. Trådlös isf.
Kan du handla på en second hand butik: Kan ju inte direkt vara svårare än å handla nån annanstans så det kan jag nog. Men jag har aldrig gjort det hittils i min dagar.
Piercing nånstans: Bara öronen kvar. Har haft i tunga, navel, bröstvårtan, ovanför läppen och en smiley.
Vem är du förtjust i: Många!
Är du superduper full eller helt nykter: Superduperfull om det nu är så det heter.
Negerläppar eller inga läppar alls: HAAAAAAAHA. Säger som emma isf "niggerlips"
Jeans eller shorts: Shorts.
Andvänder du puder foundation eller kastanievatten: Foundation och puder ja.
Vart fikar du helst?: Hemma eller på barista. "Bistro" som sandra säger.
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: HM eller gina. Men är grymt less på ginas stil.
 Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: Både och. Men mest klackisar skulle jag tro.
Vinter eller sommar?: Summer lovin!
Vem står dig närmast?: Kan inte välja en för det är många på olika vis.
Vem saknar du?: Det skulle du bra gärna vilja veta va
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: Hm, vet inte. Men leggings är fan det skönaste iaf!
Till vilket land skulle du vilja åka?: United States of America
Vart ska du bo om 10 år?: Vet faktiskt inte. Den som lever får se. Jag är rätt spontan.
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig?: Beror på situationen.
Vilken låt va sommarplågan 2006?: Minns inte. Minns bara 2007:s Umbrella och Boten Anna, eller var det 2006 den var? Äh vet inte.
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: Boten Anna för den har sån jävla värdelös text. Men samtidigt är det ju en riktig partylåt konstigt jävla nog.
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: Är inte där så ofta så jag är inte stammis nånstans. Får säga som Emma då "in i folk"
Har du någongång suttit vid telefonen och väntat?: Inte suttit och stirrat mig blind på den direkt, men väntat samtal har man väl gjort.
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: Falskt.
Skulle du dö för den du älskar?: För min familj, ja. Men har aldrig känt en sån stark kärlek till nån jag varit tillsammans med så om frågan handlade om det så kan jag tyvärr inte svara på det.
Tyra banks eller janice dickinson?: Tajra.
Alessandra Ambriosio eller Adriana Lima?: Vilka?
Fjällräven, boomerang eller canada goose?: Canada goose.
Vilken dricka är sååå 2006?: Va i helvete. Uppfanns det någon jävla superdricka då eller?
Världens bästa uppfinning: Telefoner antagligen.
Sport du är intresserad av: Wakeboard och snowboard isf.
Mammagris eller pappas lilla flicka?: Mammas.
Hur svarar du i telefonen?:Hallå?
Hur lägger du på i telefonen?: Aa, herrå.
Kan man göra slut på ett bra sätt?: Det kan man nog. Men oftast blir ju någon sårad på ett eller annat vis.
Kan man va vän med sitt ex?: Självklart.
Har du blivit dumpad?: Japp
Har du dumpat någon?: Jadå
Har du någon dålig ovana?: Många det.
Skulle du kunna byta liv med någon, och isåfall med vem?: Ja det skulle jag nog kunna göra. Men med vem vet jag inte. Får man behålla sin familj?
Är du duktig i skolan?: Ja när jag gick i skolan var jag relativt duktig när jag kände för det. I överlag så är svaret ja.
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: Vilken älskade? Just nu är jag singel så.


Sådär Emma. Nu har du något att läsa! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0