Jävligt intressant inlägg.

Hallådär.

Jag uppdaterar mest när jag är på jobbet märker jag. Tristess? Guess so. Har iaf rast nu och kära Natalie är inte här :o Hon åkte iväg en sväng men kommer tillbaka snart. Puhh. Kan ju inte vara här själv heller! Haha. Som tur är har jag ju fler jag kan prata med åtminstonde.

Idag har jag med mig äckelmat. Eller ja samma som igår. Köttbullar och makaroner men ketchupen är slut så jag avstår nog lunchen helt skulle jag tro! Får väl dricka mig mätt på kaffe tills jag kommer hem ikväll.

INTRESSANT BLOGG DÅ!

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

tack lina :D jaa NÄSTAN helt själv i allafall, behövde lite photoshophjälp med skrivstils-meningen, men den var bara att sulla dit. men resten så... hihi. men jag ska nog fixa ps i veckan någon gång (har ju inte det jag eh), då skulle jag kunna helpa you med en design! :)

2008-12-16 @ 22:37:12
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0