If i were a booooy!

Har suttit och sjungit den halva dagen här på jobbet. Och nu börjar folket hänga på :p Haha!

Som sagt är jag på jobbet och terroriserar folk. Det enda jag har i huvet samtidigt som jag stör alla dessa människor är lönen lönen lönen! Den kommer att sitta fint. Pratade med Annalena igår och planerade att jag skulle åka ner till henne i Stockholm så fort jag får pengar. Dock ska jag ju redan med kören till Stockholm lönehelgen och då kommer vi ju inte hinna umgås så mycket som vi vill så jag får ta en till tripp dit helt enkelt. Får se hur mycket lön jag får ut ifrån företaget så kanske jag kan ta det i början på januari eller så :)

Tiden går svinigt segt idag och det gillas inte. Vill ju helst att det ska vara fredag eftermiddag nu jag! Gud vad jag tjatar men det kommer jag fortsätta med :p Take it or leave it. Höhö.

ÅHHHH va varmt det är här inne! Ena dagen är det snorkallt och andra dagen kokhett. Ilandsproblem. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0