Hej helgen.

Du är välkommen so to say.

Tjena er också. Kom hem för bara en liten stund sen. Har varit hos pappa min och blivit lite firad och sedan var det middag och grejer med gäster. Julmiddag typ. Åt bara det kallskurna sedan vart jag proppmätt kan jag säga. Drickans fel skulle jag tro. Så jag kunde inte ta del av janssons och allt detdära :( Haha. But but!

Fick iaf 1500 kr i presentkort på EGO av pappa :) Ska lägga det på träningskort och sedan betala resten ur egen ficka. Yey! Av Marianne fick jag en tränings-bh = jävligt bra. Av farmor fick jag presentkort och flytta-hem-ifrån-saker såsom ett "glöggsätt" med 6 koppar, en stor skol där glöggen håller sig varm, skedar, skålar osv. En ostbricka med alla verktyg till (tänkte på Natalie då, vi brukar ju ha ostkvällar, haha) också lite annat smått och gott :) Är verkligen helnöjd! Har ju inte ens fyllt år än. Fyller ju på måndag men då jobbar jag så då hinner dom inte fira mig och sen är det ju jul och allt. På söndag ska jag bli firad av mamma och mormor å dom och imorgon av alla mina goa vänner!

Usch, har varit lite halvillamående hela dagen och det är inte det minsta roligt. Hoppas det beror på trötthet/stress för jag bokstavligt talat vääägrar åka på nån magsjuka eller liknande nu alltså. Det får bara inte hända! Hoppas att någon högre makt förstår det och ser till så att det inte blir så ;o

Imorgon har jag iaf planerat att sova ut läskigt länge. Wah! Längtar. Sen kl 16 ska jag ner på makeup store där Lisa ska sminka mig som sagt :) Ska bli roligt att se vad hon hittar på för nåt roligt. Fyfan vad skönt att slippa sminka sig själv alltså! Sen kommer hon ju även på festen senare under kvällen. Jiiiha! Hon och jag är så sjukt lika i sättet alltså, och då menar jag äckligt lika. Tycker jag. Men sen är vi ju släkt också ;P Var alltid hos henne och hennes familj när jag var liten. Det var tider det.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och sedan sova! Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0