Grattis mig själv på 20års dagen!

Vilken sanslöst rolig kväll jag hade igår! Jag vann fullast vinner tävlingen iaf om det fanns någon sådan. Med stora marginaler.

Och gissa vilken överasskning jag fick då! Kunde nog inte blivit bättre. Jag, mamma och Malin satt i baren och drack en bärs innan allt folk hade kommit. Också hör jag att det kommer någon in och spelar gitarr och sjunger fylla år låten. Min morbror som jag inte träffat på 2,5 år kommer alltså inskridandes! Han bor i Göteborg och hade kommit hit enbart för att överasska mig. Jag höll på att ramla av stolen. Satt helt apatisk och bara stirrade i en halvtimme typ. Vart så himla glad! Det är han som har hjälpt mig med musiken mycket osv. Ah det var helt sjukt! Och de flesta av mina vänner diggar han som fan också så festen kunde inte bli så mycket bättre.

Hade verkligen supertrevligt hela kvällen fast tyvärr gick den alldeles för fort. Det blir ju så när man springer runt och minglar hela tiden. Tanken var ju att jag inte skulle bli FÖR full men tji fick jag. Folk kom med shottar hela tiden och man är ju inte den som är den när det kommer till den saken. Har ett vagt minne av att jag ramlar baklänges in på toaletten och slår ryggen (har blåmärken idag). Sen berättade Natalie att jag hade gått rakt in i tv:n som hängde på väggen och dunkat in huvet i den och sedan ramlat ner i soffan nedanför. Jag skyllde på att jag skulle "hälsa" på tv:n. Normalt. Sen drog man ju sig några fina vurpor innanför baren också. Men det bjuder jag på! Det var min fest och den skulle firas väl :p

Imorse var det däremot inte lika roligt att vakna upp. Kändes som att skallen bestod av betong. Jag mådde alltså som jag förtjänade och än är jag inte kry. Har varit på sexparty hos Magdalena idag för hon fyller år dagen efter mig.

Tusen tack alla vänner för att ni var med igår och för alla fina presenter!

Och sen får jag väl så lov att säga grattis åt mig själv för det är ju idag jag fyller år (22/12). 20 svåra år har jag nu hunnit bli. Gammnucka.




Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

nej men vad roligt att din morbror söprajsa'de dig! och tråkigt att jag bor långt i från (dock närmare än gbg). det hade varit roligt att fira din 2Oårsdag med karatefylla. grattis! :)

2008-12-22 @ 17:15:58
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0