Grattis Kevin!

Har inte följt idol sådär slaviskt i år faktiskt. Har oftast jobbat på fredagsfinalerna på mitt förra jobb så det har liksom inte blivit av. Men idag var det ju final och jag satt väl inte direkt bänkad framför tvn idag heller men jag hade den på bredvid sängen här så jag kikade lite lätt. Och Kevin vann! Jag tycker faktiskt han är grym. Han har en sån utstrålning och charm och självklart en helt underbar stämma. Så det tycker jag han var värd :)

Nu är det som jag sagt tusen gånger, helg. Har bara tagit det lilla lugna denna afton och det är uppskattat. Lite tråkigt såhär i ensamheten men samtidigt skönt på något vis. Jag är sån som person. Föredrar att vara ensam. I rätt mängd då såklart. Ska alldeles strax bädda ner mig och avnjuta en lång natts sömn. Vart ingen powernap förut då jag hade annat för mig istället. Man säger alltid så på morgonen tex när man är trött. "Efter jobbet ska jag gå hem och ta en powernap" men det blir nästan aldrig av. Inte för min del iaf. Får oftast svårt och somna på kvällarna då.

Idag spräckte jag nollan iaf! :) Fem minuter innan jag slutade och var som mest oengagerad i jobbet satte jag min första order. Och jag tror jag gjorde det på mindre än 5 minuter, haha. Så det känns skönt. Ett jävligt bra avslut på veckan kan man säga! Adnan fick dock hjälpa mig med inspelningen för jag vart så nervös. Haha. Inget är omöjligt tydligen.

Näe ni folk. Nu ska det sovas. Ska ju upp och sjunga imorn! Buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0