Gott nytt år!

Undar hur många bloggar som har den rubriken idag?

Har precis varit ner på bolaget och inhandlat kvällens alkoholkonsumtion. Jag tog bara massa goda saker! Fruktvin, svartvinbär och smultron (love it!) också två aquatini till maten. Jag har aldrig gillat söta alkoholdrycker men har börjat fastna mer och mer för det nu. Konstigt nog. Det är ju nu man har blivit vuxen ;) Haha.

Solat har jag också hunnit med. För det var minsann öppet! Nu måste jag lugna mig några dagar så jag inte får soleksem. Uh, det fick jag när jag var i Thailand och det var INTE roligt.

Nu ska jag snart in i duschen och sedan påbörja proceduren bli-snygg-inför-kvällen. Sedan hoppas jag att skjutsen löser sig för annars måste jag gå och det vill jag inte i den där blåsten utanför. Ska bort till Kate på middag med några stycken och sedan ner till Natalie och förtära drycker. Vad som händer runt självaste tolv-slaget har jag inte riktigt bestämt än. Förmodligen hamnen? Eller så blir jag kvar hos Natalie bara.

Åh, nu börjar proceduren... Jobbigt.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0