Gah!

Den har dagen har faktiskt varit mer crap än den igår. Fyfan alltså. Har suttit med tårar i ögonen hela kvällen pga frustration. Var på väg in på toaletten ett tag och bara låta det komma så det blev överstökat men jag sket ire. Jag vet inte vad det är heller. Eller jo egentligen vet jag det. Är besviken på vissa människor som lovar saker och inte håller det. Samtidigt som man ska fightas med otrevliga kukhuvuden i telefonen. Det är ingen bra kombo kan jag säga. Men det är ju mitt jobb och den skiten får jag ta för pengarna jag tjänar.

Btw så var det en kund som erbjöd mig jobb idag. Haha, blev erbjuden jobb på jobbet liksom. Näe men inte erbjuden kanske men han vart lite nyfiken iaf. Han skulle inte ha det jag hade att erbjuda så precis när jag skulle till å tacka så hejdade han mig och började fråga om det var säljare jag jobbade som och om det var på heltid osv. Han var en sån där rekryterare för några jobb utomlands. Så han bad om min mail så han kunde få skicka över lite information. Han berättade att det handlade om att jobba på kundtjänst/support i England, Irland eller på Malta. Jag fick mailet där han tackade för ett trevligt samtal och sedan en länk där jag kunde ta del av all information. Skummade igenom det lite lätt men jag är väääldigt skeptisk när det gäller sånt där utomlands. Så jag avstår nog, tyvärr :p Tack ändå Christer som jag tror du hette.

Åh imorn är det kort dag på arbetet! Eftersom jag jobbade över idag vilket var mer än pest och pina. Imorn blir det bara mellan 8-14:30, awsome. Sen ska mitt lag som vann en tävling häromdagen bli bjudna på biteline-pizza ;p Men eftersom jag och Natalie inte var i samma lag så har jag lovat att hon ska få dela med mig. Heuheu. Jag var ändå inte värd den där pizzan...

I nästa inlägg kommer det en lista som emma bokstavligt talat har tvingat mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0