Friday, i'm in love!

Ohhhja!

Däremot älskade jag inte morgonen i morse. Var rena pesten att kliva upp ifrån den sjukt varma och sköna sängen, med en mjuk och gosig kissemiss bredvid sig. Men jag hade inte så mycket val. Kom upp iaf och fixade utseendet lite halvdant. Kan inte påstå att jag känner mig som en puma men vafan, det är fredag och snart helg!

Förmiddagen på jobbet har gått snabbt :) Vi vart bjudna på lussekatt och glögg på fikarasten, mysigt! Nu till lunch serverades det även risgrynsgröt. Det är jag dock inte så förtjust i så jag åt min egen mat. Var inte så hunrgig faktiskt konstigt nog. Brukar vara svinhungrig när det är lunch men ej denna dag. Har haft knivont i magen halva dagen och det är ju aldrig roligt. Jag tror månadens nu är på väg. Hua.

Nu återstår 4 timmar av jobb och jag önskar att det bara var 5 minuter. Vill hem och ta en powernap, vakna upp och älska att det är helg :p Haha. Så är det.

Fixar jag 2 order får jag gå hem tidigare. Men hur stora är oddsen? Positiva Lina.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0