Fresch.

Hallå!

Gud så jävulskt underbart det var att toksova inatt. Jag tror jag sov nästan 12 timmar allt som allt. Hade lätt kunnat sova ännu längre men det finns ju en dag att ta vara på också.

Så fort jag klev upp satte jag på kaffet och gick in i duschen medans det kokade. Dessvärre måste jag ha räknat helt fel på måttet på kaffet för när jag kom ur duschen och skulle avnjuta det så var det alldeles genomskinligt :p Haha. Så då vart det bara till att göra nytt och det vart perfekt.

Nu har jag suttit och sminkat mig ett tag och "fixat" håret. Gör aldrig så mycket med håret nu för tiden. Sätter upp det i en knut eller så her jag lite dust it bara. Har alltid hatat att ha uppsatt hår men nu verkar det ha blivit tvärtom. Nu hatar jag att ha utsläppt. Så kan det bli.

Mamma och Håkan kommer snart och hämtar upp mig så ska vi fara bort till dom. Vet inte alls vad vi ska göra men jag gillar att vara där och umgås :) Antar att det lär bjudas på vin men ärligt talat vet jag inte om jag tackar ja eller nej. Tanken är väl att jag ska umgås med Simon ikväll men inget är 100 % bestämt. Imorse när jag vaknade så vart jag lite rädd för ett tag kändes det som att jag varit ut igår (mådde inte dåligt eller så men fick den där ångestkänslan) men efter ett par sekunder insåg jag att jag bara vart hemma och det var en underbar känsla. Därför vill jag vakna upp med den känslan imorgon också :p Ja ja, vi får se.

Näe nu ska jag fortsätta dricka upp mitt kaffe. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0