Freeeeeeeeedag! :D

Äntligen är dagen D här. Som jag har väntat på hela veckan. För fredag betyder ju snart ledighet. Och självklart party imorgon som jag tjatat om flera år nu känns det som. Till veckan jobbar jag ju även bara 2 dagar sen blir det långledigt. Sen 2 arbetsdagar igen och långledigt. Skönt!

Måste försöka få tag i Lisan också och se hur det blir med sminkningen imorn :) Hon ska ju sminka mig till festen och det gillar jag! För jag är ju inte direkt någon Make up artist my self. Även fast jag gärna vill vara det.

Lönjäveln har inte dykt upp än heller? :o Den sattes ju in i förrgår så den borde ju vara här vid det här laget tycker jag? Så det hinns ju inte handla några julisar förrns dagen innan julafton. Tjena julstressen här kommer jag! Slutar inte förrns 16:30 då heller så det blir ju prima det. Hua.

Nej nu ska jag väl återgå till mitt här. Vi ligger bra till idag och klockan är inte ens halv tolv! Ska väl inte räkna in mig själv där men det kommer, det kommer! Jag har några personliga upprigningar som jag hoppas jag kan sälja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0