Fantasilös.

Godmorgon eller goddag. Välj själv.

Ja, jag antar att ni kan räkna ut själva vart jag befinner mig? Just det, på jobbet. Börjar inte förrns om 8 minuter så då passar jag ju såklart på att blogga. Synd att jag inte har så mycket vettigt att skriva om bara.

Kaffekoppen är placerat, likaså vattenglaset och snusdosan. headsetet har jag inte satt på mig än och tänker inte göra det förrns jag verkligen måste börja jobba. Det är bara jag och Natalie här ifrån våran grupp tror jag änsålänge. Som vanligt är vi först :p Haha.

Imorgon får jag lön :D yey! Så det blir lite julklappar till min kära familj i år ändå. Trodde det skulle bli för knapert för det men se där! Ibland har man tur. Så på fredag efter jobbet blir det till att åka ner på birsta och införskaffa. Ska se om jag hittar ett par pumps också som jag kan ha på lördag på festen. Sånna har man ju ändå användning av senare också, till sommarn eller så.

Nu har jag inget mer på hjärtat men jag återkommer med all säkerhet senare. Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0