Det här med att lägga sig i tid?

Ja, det var ju som bortblåst det. Imorse var jag sådär jävulskt morgontrött fastän jag inte började förrns 10 så då tänkte jag att jag skulle sova tidigt som fan idag eftersom jag börjar 8 imorn. Jo tjena, klockan är nu snart kvart över elva och jag har precis slagit mig till ro.

Slutade jobba 19 idag och då frågade Lisa om jag ville komma förbi henne och surra lite så det gjorde jag. Vart där en bra stund och käkade gjorde vi också så tiden bara flög förbi. Kom hem vid halv tio och då satte jag mig ner och skulle försöka betala ut löner osv inom företaget (ikväll är jag alltså affärskvinna igen). Efter många om och men fick jag äntligen iväg dom där förbaskade lönerna på rätt sätt. Jag är så otroligt nogrann med allt så jag frågar hellre en gång för mycket än en gång för lite. Det är ju bra åtminstonde. Men nu har jag som sagt suttit och krånglat i snart en timme så nu får jag lite egen tid.

Jag måste verkligen sova men jag vill inte! Fan jag vill läsa bloggar och lite sånt men det tar ju sin tid det också. Haha. Har en hel del som jag läser, några fler intressanta än andra dock.

Aja, imorgon är det jobb 8-17 och sen är det HELG!! :D Längtaaar. Ska bara ta det lugnt och mysa på i helgen som sagt för nästa helg blir det party! Jag vet nämligen en tjej som visst fyller 20 ;o Höohoh. Dock fyller hon på måndagen den 22a men då jobbar hon så då blir det inget partaj...

Fick faktiskt ta ledigt mellan den 22 och 7e januari för dom flesta andra gör det men hör och häpna, jag gjordet inte! Fattar ni hur mycket pengar man förlorar då eller? Typ 3-4000. Det vägrar jag. Så det blir till att jobba. Jaja, godnatt sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0