Dagen före dopparedagen.

Hejsan.

Här sitter jag och gör ingen nytta alls. Skulle behöva fara ner på stan och köpa julklappar eftersom jag inte har handlat en endaste klapp! Hör ni? Inte en endaste och det är dagen för julafton. Känner mig inge kry heller och därför är jag inte heller på jobbet. Dumma mig. Men jag jobbade ju igår trots att jag mådde skit och att det var min födelsedag, så egentligen tycker jag att jag gjort bra ifrån mig ändå. Men ett jobb är ju ett jobb och det kan man inte strunta i hur som helst! Men som sagt. Känner inte att jag vill bli ännu sjukare tills julafton heller. Vad gör jag för nytta där när jag bara sitter å hostar i luren hela tiden?

Men å andra sidan bör jag då inte heller springa runt på stan i julrushen. Men jag måste ju :s Åh, ilandsproblem. Får bli en snabbis iaf.

Btw så ska jag på uppesittarkväll hos Natalie ikväll (; Köpte bingolotter igår, haha! Har nog inte spelat det sen jag var lite tösabit. Minns att jag vann en 500 en gång när jag var liten oså trodde ingen på mig. Sen köpte jag en dockvagn för dom pengarna. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0