Brownie.

Åh äntligen lite ledigt! Redan trött efter att bara ha jobbat 2 dagar. Men det blir ingen fart där nu när så många är lediga och då blir man så otaggad :/ Blir nog bättre efter den 7e januari när alla andra kommer tillbaka. Då är det bara att skärpa till sig lite och bli mer seriös.

När jag jobbat färdigt for jag hem och hämtade lite tvätt som kära mamma skulle tvätta åt mig eftersom vi fortfarande inte har nån "plupp" till tvättstugan här. Vaktmästarna är ju inte dom lättaste att få tag i på det här bygget heller. Så ja, hon ska tvätta så jag har några rena kläder tills imorn då det är nyår. Har inte orkat köpa någon speciell nyårsoutfit, eller rättare sagt inte hittat någon. Vill heller inte köpa nåt bara för att ha det en kväll så jag avstod. Har ändå rätt mycket fina nya kläder som kan ha även om det inte är världens blåsa. Det får duga helt enkelt.

For sedan iväg och solade lite och ÄNTLIGEN kunde jag sola på sol&pool. Skönt som attan var det. Tror inte det är öppet imorgon men om det mot förmodan skulle vara det måste jag sola en gång till då. Då blir jag relativt nöjd med brännan :) Tycker det är så fräscht att vara brun. När man är osminkad och har på sig tubtopp osvosv. Synd bara att det tar ett litet tag. Minns i våras, tidigt i våras, under vårshowen och det. Då var jag svinbrun! Solade regelbundet för då hade jag också solkort på sol&pool. Men det var ju då det. Är ju inte så bra att sola för ofta heller. Men nu ska jag försöka se till att sola med jämna mellanrum igen. Så fuuult och äckligt att vara blek.

For förbi och hälsade på Emma förrut också på hennes jobb. Inte långvarigt dock men det dög. Var ju ett tag sen vi sågs så det var trevlans!

Nu är jag äntligen hemma och ligger och myser i sängen. Dock utan min pyjamas för den skickade jag in i tvätten också :/ Miss it. Men osmart som jag var köpte jag en svart och jag har ju en liten kissemiss som tycker om att släppa hår. Missemusen min. Söt är han, han sitter å blinkar med ena ögat och tittar på mig. Han är mannen i mitt liv han.

Nej men vi hörs eventuellt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0