Blööh.

Tjena igen. I brist på annat blir det till att uppdatera.

Jag sitter och pratar med emma på msn. Vi sitter och disskuterar vad våra framtida barn ska heta :p Jag har alltid sagt att om jag får en dotter så ska hon heta Alva och får jag en son ska han heta Charlie. Men Charlie går ju bort nu eftersom att Natalies lilla vovve som hon ska få på måndag ska döpas till det ;p Haha, snacka om att ha planerat liksom. Men jag tycker det är så fina namn! Inte för ovanliga och inte för vanliga helt enkelt.

Imorn ska man upp i ottan tänkte jag säga. Näe men vid 8 åtminstonde. Börjar ju 10 och slutar 19 som alla andra torsdagar. Skönt det. Så nu måste jag knoppa!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0