At work.

Godmorgon. Själv har jag varit vaken i snart 3 timmar.

Idag var jag inte lika självmordsbenägen när jag skull upp, även om jag var trött. Hann till och med sminka mig och platta barret. Det ni!

Sitter som rubriken lyder på jobbet nu. Idag är det kallt här igen. Så jag och Natalie tog ett bärbart element och drog det till oss. Ha! Är verkligen inte många som jobbar idag alltså. Vad är vi? Totalt 4 kanske? Haha. Iaf på våran avdeling. Dom andra ligger väl hemma och njuter av ledigheten. Men jag har ju trots allt "bara" den här dagen kvar sen är jag ledig i 2 dagar och sen jobbar jag 1 dag därefter helg, jobb måndag och ledig tisdag. Så man ska väl egentligen inte klaga...

Alla är ganska slöa här idag. Chefen är ju inte här ;P Haha! Nej då men ibland får man. Jonas drog iaf iväg ett sälj på första samtalet :s Lyckat säger jag bara!

Nej jag ska väl återgå till mitt nu jag. Ciaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0