And it hurts my soul.

Dagen till ära. Min 20års dag. Snart är den slut och vad har jag gjort för att fira? Jo, jag har suttit på jobbet med jacka och halsduk och huttrat och mått allmänt dåligt. En förkylning är och spökar känner jag. Som tur var fick jag fira min dag i lördags med alla min kära :) För den har dagen har det då inte funnits så mycket värde i...

Slutade vid 21 idag och sen dess har jag bara suttit här på sängen och stirrat. Och funderat över livets goda och mindre goda ting. Inget vettigt har jag kommit fram till. Jag undrar dock när "den" dagen kommer. Kommer den att komma? Ingen har förmodligen någon aning om vad jag surrar om, men just nu är inte det meningen heller.

Jag vill inte vara deppig just nu. Inte idag. Det är ju min dag. Men vissa dagar är inte de andra lik... Tyvärr.

Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0