117 kilo senare...

Ja då var jag hemma och jag är fetare än någonsin känner jag. Hua va gott det var! Trots att jag knappt äter nåt av julmaten så åt jag som om jag aldrig sett mat förut. Och det bjöd på show av "Lars vegas" och fyfan vad jag skrattade. Min humor det där! Så det har varit en trevlig kväll.

Simon var med också :) Men han for iväg till sina vänner efteråt för jag skulle ändå bara hem och sova för jag är såååå jävla trött alltså. Sov inte många timmar inatt och kl 6 ringde väckarklockan imorse. Nog för att jag snoozade men det hjälptes ju inte. Låg ju ändå i dvala liksom.

Har varit en massa knas idag på jobbet alltså. Med systemet som gör att de ringer upp automatiskt i datorerna. Så vi fick sitta och vänta på varenda samtal och höra alla toner ni vet. Vilket tar tre gånger så längre tid och på 2 timmar kanske man har fått totalt 3 svar. Långtråkigt? Svar ja. Men tydligen är det så vi ska fortsätta nu. Listorna tar slut för fort annars = inte bra eftersom man då ringer upp samma folk = att dom blir jävligt irriterade.

Pratade iaf med världens gulligaste gubbe idag också! Han gjorde min dag alltså. Vad jag önskar att alla vore så trevliga! Han förklarade lugnt och sansat att han blivit pålurad på en massa andra abonemang så han blivit skuldsatt på flera tusen. Då hade jag ju inte hjärta att tvinga på han nåt mer. Han kallade mig "lilla vän" (inte med en ironisk ton heller) hela tiden och önskade att jag fick sälja mycket och att jag var trevlig och skulle ha en bra dag osv. Sånt är så uppskattat! Jag vill bara adoptera han för han var så trevlig och gullig mot mig.

Nu är jag ledig i 2 dagar och det ska jag fira med att sova ut imorgon. Inte ställa klockan överhuvudtaget utan bara vakna av mig själv :) Låter väl bra?

Nu lät jag som på jobbet. Tönt man är. Man tar efter på en gång. Som häromdagen när jag skulle tacka natalie för skjutsen så hade jag den där trevliga tonen man har i telefonen och sa "Ja men då får jag tacka så mycket då! :)" och när jag svarar i telefonen blir det ofta "Ja, hallåja?" haha, sjukt vad fort det går.

Näe ni. Nu ska jag läsa lite bloggar och därefter avnjuta en god natts sömn. Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Ziri

Det där känner jag vetkligen igen!!

För något tag sedan råkade jag svara i mobilen "Välkommen till Glitter det är Ziri" ;)

2008-12-10 @ 18:36:34
URL: http://zems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0