11 timmar idag...

Hejsan.

På jobbet är jag. Otippat. Jobbar egentligen 10-19 idag som jag skev igår men det blir till att jobba till 21 istället och då får jag sluta 14:30 imorgon. Anledningen är till att det är firmafest här imorgonkväll så att alla ska hinna hem och göra sig i ordning emellan åt. Dock ska jag inte dit för jag hinner inte! :/ Ska på middag hos pappa imorgon och farmor och farfar ska dit för dom ska fira mig i förskott eftersom det inte finns någon annan tid. Så det blir inget av. Men skönt å sluta tidigt iaf. Värre och jobba till 21 idag. Blööh. Men det blir ju mer OB iaf :)

Pappa var här och bytte bil nyss också så nu har jag saaben (sorken som papa kallar den) istället. Jag älskar hans bil som jag har haft i nån vecka nu. Men nu blir det till att gå tillbaka till växelspaken ;p

Oh god ge mig helg!! Adjööööö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0